TILL M

DEM FRÅGAR OM JAG FORTFARANDE ÄLSKAR DIG

Publicerad 2014-04-25 15:58:51 i 365 dagar,

Dag 91.

OCH SVARET ÄR OCH KOMMER ALLTID ATT VARA JA.
Men idag tog jag bort alla bilder på dig. Alla bilder, på ditt leende, på dem där ögonen jag bara kan drunknar i, på saker du gjorde till mig när vi var ett par och bilder på sms du skickat som jag sparat i hopp om att du skulle komma tillbaka. "Du är så speciell, min flickvän, du är inte som alla andra. Jag är så kär i dig, jag vill göra dig lyckligast föralltid"

Jag vet att jag är fördömd hur jag än gör, för jag kommer att sakna varenda bild jag raderat, men jag var tvungen att göra någonting.

 3 månader och 1 vecka har gott... och du skiter i det hur mycket jag än älskar dig. Så det är slut på det nu M. Jag måste försöka börja leva mitt liv igen. Trots att jag inte alls vet hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela